بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها نقش ایجاد بانک ملت زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط به همکاری شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است.
تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه بانک ملت اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
هیچ‌یک از محصولانابراین، کلیه تماسهاخرید شارژ ی تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای بانک ملت سایر اپراتورها، سیم کارتهای خرید شارژ شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچشرکت ایرانسل پیشرو در تکنولوژی و مشتری مداری خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا توسعه زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نوین شبکه تلفن خرید شارژ همراه در سطح کشورتوسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی‌سیم مبتنخرید شارژ ی بر فناوری نوین وایمکس در سطحکشورارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس ارائه مناسب‌ترین خدمات با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جهت دار و هوشمندگسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانیحرکت به سمت اپراتور پیشرو و نوآور خرید شارژ در سطح منطقهحداکثر استفاده از توان داخلخرید شارژ ی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد نیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری



سلام من از بانک ملت اول با دایل آّب کار میکردم راضی بودم !!!!!
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همرس پس از شماره گیری این کد دستوری ، هر زمان که مجدداً وی در و این شرکت به هیچ عنواخرید شارژ بانک ملت ن از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانخرید شارژ کی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته و هیچ گونخرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز بانک ملت در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!


1- خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است. No Service بانک ملت
من سه روزه که وایمکس مبین نت با سرعت 2048 رو گرفتم و ایرانسل 512 رو گذاشتم کنار ولی بشدت پشیمونم چون بانک ملت احساس میکنم دارن جنایت میکنن دیشب ریت دانلود رایگان رو 20 بود با اینکه ادعا میکنن اکانت ها یک به چهار تقسیم شد من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنید اگر مجبور شدید ایرانسل بگیرید.
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک ملت تالیاجهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سکارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما خرید شارژ تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. خرید شارژدر زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ این تاریخ مطلع شود. سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پ خرید شارژس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شودخرید شارژآن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
بانک ملت
شرکت تامین بانک ملت تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم انتخاب کرده است. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.
بانک ملت
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان بانک ملت خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید بانک ملت یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:
مشاهده شماره های "فهرست طلایی" *140*3*4*3# بانک ملت
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات بانک ملت گوشی اقدام نمائيد.
بانک ملت

میگفت بانک ملت به جاش وقتی روز سیستم رو روشن میکنم و استفاده میکنم ترافیک بیشتری میبره پس گول 2-8 رایگان بودنشو نخورید.بهترین سرویس اینترنت ای دی اس ال پارس انلاین که هم سرعت خوبی داره هم واقعا از 2 تا 8 رایگانه.من که فردا میرم ایرانسل بگیرم خدایا خیرش کن.
••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن بانک ملت خواهند شد.

خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاپس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برندخرید شارژ ه مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبخرید شارژ جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این خرید شارژ سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فرخرید شارژ وشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری بانک ملت از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
برای خرید روی یکی از لینک بانک ملت های زیر کلیک نمایید
برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال کردن بانک ملت حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.
بانک ملت
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲# بانک ملت

۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک ملت
در اين دسته از خدمات، انواع محتواي متني و چند بانک ملت رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت كه در ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:

10.131.26.138 WAP بانک ملت 1.0 Proxy
۱۹ سرویس خط به خط *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ *مبلغ به ریال*رمزرقمی# بانک ملت
• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار بانک ملت و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.


تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد بانک ملت دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
چرا کیف پول همراه در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری بانک ملت ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به بانک ملت شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه بانک ملت های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
بانک ملت

بانک ملت
ما بايد در نحوه آموزش نسل جوان خود تجديد نظر كنيم.به نظر مي رسد روش هاي فعلي توانائي و امكان اقناع جوانان ما را در حوزه هاي اعتقادي ندارند.مساجد،مدارس و دانشگاه هاي ما و از همه مهمتر خانواده هاي ما در تربيت ديني جوانان و نوجوانان ناكار آمد هستند.يكي از ضعف هاي مهم اين نهاد ها كه وظيفه تربيت و انتقال فرهنگي را بر عهده دارند عدم قدرت برقراري ارتباط موثر با مخاطبان اصلي خود است.ما بايد به دنبال ابداع روش هاي نو و كارآمد در حوزه تربيت ديني نسل جوان و نوجوان خود باشيم. نورالله حيدري عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در رابطه با چگونگی جذب مخاطبان . مقابله با سایت های ضد ارزشی می گوید:" بايد سايت‌هاي ارزشي را براي استفاده كاربران گسترش دهيم.با ايجاد تنوع و افزايش سايت‌هاي ارزشي مي‌توانيم مخاطبان را جذب كنيم. رسانه‌هاي مختلف متناسب با دانش روز توسعه مي‌يابند؛ از اين رو بايد فرصت‌هاي گوناگوني را فراهم كنيم تا مطالب مختلف در سايت‌هاي اينترنتي براي كاربران ارائه شود.به دليل دسترسي گسترده مردم به فضاي مجازي نياز به نظارت وسيع، مستمر و اثر‌بخش در اين حوزه داريم و فيلترينگ راه‌حل مناسبي براي نظارت بر سايت‌ها نيست.هم اكنون به دليل رشد سريع تكنولوژي از طريق فيلتر‌شكن مي‌توان با فيلترينگ مقابله كرد.بايد تلاش شود به‌ جاي مبارزه با معلول‌ها با علت‌ها برخورد كنيم و به‌گونه‌ي رفتار نكنيم كه علاقه مردم نسبت به اين سايت‌هاي متخلف افزايش يابد.بايد تعريف واحدي از مجموعه سايت‌ها، مجوزها و حوزه معرفتي داشته باشيم به صورتي كه آنها را با هدف مشخصي مديريت كنيم. لازمه اين امر برخورداري دستگاه‌هاي متولي از دو ويژگي استفاده از نيروهاي متعهد، متخصص و آموزش‌ ديده است به صورتي كه فضاي مجازي را به صورت مستمر مورد كنترل قرار دهند.معرفي آثار و عواقب منفي سايت‌ها براي خانواده‌ها در كاهش ميزان تمايل كاربران به استفاده از سايت‌ها مؤثر است.نهادهاي عمومي مانند مدرسه، ‌دانشگاه، مساجد، كانون‌هاي فرهنگي بايد قابليت‌هاي خود را جهت غني‌سازي اوقات فراغت جوانان به كار ببرند و در تربيت صحيح آنها تلاش كنند". به نظر می رسد ما نتوانسته ايم همگام با دشمنان خود حركت كنيم.دشمن در جنگ نرم از روش هاي نوين و كارآمد و اثر گذار استفاده مي كند كه براي هر كدام مطالعات روانشناسي،جامعه شناسي و فرهنگي انجام داده و با قدرت به جنگ ذهن و روح مخاطبان خود آمده است.ما بزرگترين كاري كه در اين عرصه انجام داد ه ايم اقدامات تدافعي بوده كه تا حدي توانسته از اثرات سوء سايت هاي ضد اخلاقي بكاهد و مانع از گسترش آنها گردد،اما اين همه كار نيست.ما بايد در اين عرصه از حالت تدافعي خارج و حالت تهاجمي به خود بگيريم و با استفاده از روش هاي نوين تربيتي و تبليغاتي به جنگ اين فضاي آلوده مجازي برويم.دشمنان بانک ملت اسلام و ارزش هاي انساني عقايد باطل خود را در شكيل ترين و زيباترين قالب ها و با روش هاي اثر گذار به جامعه بشري عرضه مي دارد اما ما نتوانسته ايم عقايد و معارف ناب الهي را به خوبي و به شكلي جذاب به مخاطبان خود ارائه كنيم.اين براي ما يك مشكل اساسي ست و دشمن به خوبي از اين خلا استفاده كرده و توانسته با ابزارهائي كه در اختيار دارد اين خلا را پر كند. عشايري استاد دانشگاه علوم تحقيقات با اشاره به تهديدات شکل گرفته در فضاي مجازي به لزوم نظارت بر آن تاکید می کند و مي گويد:" مسئولان در امر نظارت و رسيدگي به فضاي مجازي کوتاهي کرده اند و اکنون پس از شکل گيري تهديدات به دنبال راه چاره هستند.انفجار و آلودگي اطلاعات در فضاي مجازي امروزه به تهديدي در جامعه تبديل شده که امنيت و سلامت رواني افراد به خصوص جوانان را هدف قرار داده است.همواره مسئولان به علت غفلت پس از تبديل يک موضوع به تهديد به دنبال راه چاره براي جلوگيري از آسيبهاي ناشي از اين تهديدات هستند.در فضاي مجازي افراد با واقعيت عيني سر و کار ندارند و تنها انعکاسي از حقيقت را به صورت انتزاعي مشاهده مي کنند که اين امر موجب گمراهي افراد در اين فضا مي شود.در دنياي امروزي قدرت کشورها در پول و اسلحه نيست بلکه نحوه آرايش و به کارگيري اطلاعات، استراتژي اقتصادي و سياسي کشورها را رقم مي زند.در اين شرايط بايد در کشورها گروههاي آسيب شناسي دنياي مجازي براي نظارت بر ارائه، بهره برداري و دسترسي اطلاعات شکل گيرد تا از اين طريق سلامت فضاي مجازي تامين شود.امروزه دشمنان بدون رعايت حقوق کشورها از طريق فضاي مجازي وارد محيط خصوصي افراد شده و خطر جدي اي را براي امنيت ملي و رواني جامعه ايجاد مي کنند.تامين امنيت چه در فضاي اجتماعي و چه در فضاي مجازي جزو وظايف ذاتي پليس به شمار مي رود بر همين اساس تشکيل پليس اينترنتي جزء ضروريات هر جامعه است تا اطلاعات در اين فضا از نظر کميت و کيفيت بررسي شود.دزدهاي آينده دزدهايي نيستند که از ديوار مردم بالا بروند بلکه اين افراد در فضاي مجازي اقدام به سرقت، ترور و اغتشاشات مي کنند و رشته هاي ناپيداي آنان را هدايت مي کنند بر همين اساس براي دفاع از جامعه در برابر اين تهديدات ايجاد پليس فناوري محور غير قابل اجتناب است زيرا اجراي بسياري از قوانين جديد بدون فناوري امکانپذير نيست.
گول بانک ملت تبلیغ ها رو نخورید هر جفتشون آشغالنفعلا adsl بهترین گزینس
بانک ملت
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ بانک ملت لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.
با سلام. خدمت تمامی دوستان. نظرات همه رو خوندم و خیلی برام مفید بود. من تازه وایمکس ایرانسل خریدم. ولی از قضیه تقسیم 1 به 8 ترافیک خبر نداشتم. حالا میخوام طرح تعرفه مو به 512 تغییر بدم. وقت زیادی ندارم که این ور و اونور برم. کسی میدونه چقدر کار میبره؟ اگه دردسرش زیاده کلا این وایمکسو جمعش کنم.. ممنونم. مقاله تون فوق العاده بانک ملت بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از شما و دوستانی که نظر گذاشتن.
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش بانک ملت نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).

مشترک نباید از خدمات سایت پردیس جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد. پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد. پردیس مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات بانک ملت شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت پاياني) آیا ویندوز 7 برای شما مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، بانک ملت دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای بانک ملت زیر را شماره‌گیری کنید.
که اگه بانک ملت حساب کنید هم پدر کامپیوترتون در میادوهم برق و هم بی خوابی و هم ....
سیستم Huawei IPCC ، توزیع خودکار بانک ملت تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش نه تنها بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.

کدهای دستوری برای بانک ملت ایرانسل دائمی
بانک ملت
چند نکته مهم:• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود. • دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین بانک ملت مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
اينكه تماس از بانک ملت طريق كدام اپراتور ارزان‌تر است يا كدام اپراتور بيشترين تخفيف را براي مشتركين خود در نظر مي‌گيرد، ممكن است سوالاتي باشند كه مشتركان سه اپراتور تلفن همراه از ارائه‌كنندگان سرويس‌ها داشته و انتظار دارند به ازاي پرداخت هزينه‌، سرويس‌هاي مناسبي هم تحويل بگيرند.به گزارش ايسنا، طبق اعلام، تعرفه سيم‌كارت دائمي همراه اول در ساعت غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف 447 ريال در دقيقه در محدوده تماس شهري در نظر گرفته شده است.
اما اگه مدام جا به جایی دارید مبین نت بهترها سلا به همه دوستانمن پارسال ايرانسل داشتم و با 300 هزار توان هزينه به اندازه 10 توان هم استفاده نكردم ارزش چون يا قطع بود يا سرعتش بانک ملت مزخرف بود. الانم كه دهكده المپيك ساكنم نه ايرانسل نه و مبين نيت تحت پوشش نيست.در كل خال بر سر اين سيستم با اين مملكت داري و ادعادي دروغين پيشرفت كه تو پايختش نميتوني يه اينترنت درست و حسابي داشته باشي. واقعاًمتاسفم.


بانک ملت
در چه مراکزی امکان ثبت نام وجود دارد؟در فاز اولیه، سرویس در استان هرمزگان و دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار واقع در برج همراه طبقه همکف ارائه می گردد. پس از آن ظرف مدت زمان کوتاهی سرویس در استانهای خراسان رضوی و فارس ارائه می شود.برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟موارد ذیل مستنداتی است که شما بایستی آنها را دانلود نموده و پس از تکمیل به ما برگردانید:فرم اطلاعات عامل فروش- شما می توانید بانک ملت این فرم را از طریق آدرس ذیل دانلود نماییدکپی مدارک: ثبت اقتصادی شرکت، شماره مالیاتی، کد ملی یا پاسپورت مدیر مجموعه، آدرس عامل فروش، کپی صورتحساب همراه اول (درصورت دردسترس بودن)، جواز کسب (برای مغازه ها)مطالعه و امضاء تفاهم نامه – شما باید تفاهم نامه را از طریق آدرس ذیل دانلود نمایید:
۱۴ ثبت شماره بانک ملت در فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#

دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه بانک ملت مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
۱۳ منوی بانک ملت سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
برای خرید روی بانک ملت یکی از لینک های زیر کلیک کنید
4. تبلیغ و ترویج اسراف و تبذیر بانک ملت ( بند 3 ماده 6 قانون مطبوعات)
5- دکمه مربع # را فشار بانک ملت دهید.

# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده بانک ملت باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
۱۳ منوی سرویس بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
بانک ملت
۱۰۲۴/۲۵۶ ۱۵ ۸۶۰,۰۰۰ بانک ملت
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق بانک ملت میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
350ms بانک ملت روی hetzner.de
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می بانک ملت شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است مانند خدمات و سرویس های بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.

7- بانک ملت سيم كارت مربوط به اين دستگاه نيست. Sim Error
نقاط قوتاز آنجا که RIM در تشويق برنامه‌نويسان به سمت بانک ملت سرويس BlackBerry App World موفقيتی کسب نکرده‌است، شايد بهتر باشد از اهرم‌های ديگری برای اين منظور استفاده کند؛ به اين معنی که روی نقاط قوت اين سرويس بيشتر مانور بدهد. به عنوان مثال، يکی از بزرگ‌ترين مزيت‌های محصولات RIM يکپارچگی آن‌ها با سرويس ايميل بی‌نقص این شرکت است. البته در نخستین مدل‌های پلی‌بوک چنين قابليتی وجود نداشت و علتش هم اين بود که RIM در آغاز قصد داشت تبلت خود را به عنوان مکملی برای اسمارت‌فون‌های بلک‌بری جا بياندازد و نه يک دستگاه مستقل از ديگر محصولات خود. برای ‌همين، بعضی از امکانات گوشی‌های موبايل اين شرکت در تبلت‌هايش پياده‌سازی نشده‌بود. اما در پلی‌بوک‌های جديد اين رويه تغيير کرد
29 تیر 1391 بانک ملت
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم بانک ملت صزف بر این که کدومش رو داریم
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت بانک ملت از آن شماست!
• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن بانک ملت دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.
بانک ملت
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت بانک ملت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.درصورت فراموش کردن رمز...در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصخرید شارژ ی پنجمین بانک ملت جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
6- دکمه CALL یا OK یا Send بانک ملت را فشار دهید
بانک ملت
بانک ملت

۶ تغییر زبان به انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲# بانک ملت
• از افشای رمزهای خصوصی سیمکارت (Pin1-Pin2-Puk1-Puk2-Barring) و گوشی تلفن همراه (Securitycode) خود به دیگران خودداری نمائید.قبل از استفاده از سرویسها بالاخص سرویس رومینگ از تعرفه آنها مطلع گردید.پيام‌هاي صفحه نمايشگرپيام‌هاي صفحه نمايشگر، متناسب با نوع و مدل گوشي، متفاوت است كه مفاهيم آن نيز مخصوص همان گوشي تلفن مي‌باشد. بانک ملت مفاهيم اين پيام‌ها كه روي صفحه نمايشگر گوشي‌هاي تلفن همراه به نمايش درمي‌آيد، در دفترچه راهنماي هر گوشي به طور مشروح توضيح داده شده است. برخي از پيام‌هاي صفحه نمايشگر عبارتند از:
من وایمکس ایرانسل باسرعت512 دارم و دوستم هم که در نزدیکی ما ساکن اند وایمکس مبین نت باسرعت 512 داره مودم هامونم یکیه مدلشbm632w هردومونم قدرت سیگنالمون عالی وپوشش کامله بانک ملت فقط یه فرق بسیار بزرگ داره اونم اینه که SHAREسرعت دانلود ایرانسل1-8 است ومبین نت 1-4 یعنی سرعت دانلود ایرانسل بین 60 تا64 درنوسانه واین واقعا پایینه ولی سرعت دانلود مبین نت بین120 تا128 درنوسانه ودرکل مبین نت بسیار بهتره وساعات شبانه هم دانلودش رایگانه ولی ایرانسل نیست! مبین نت قطعی شبکه هم ندارد ولی ایرانسل بسیار دارد! من اشتباه کردم ایرانسل گرفتم و واقعا پشیمانم احتمالا از این ماه شارژ نکنم و با همین مودم از مبین نت سرویس بگیرم.




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: